دومی هم من ...
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, | 5:42 | نویسنده : محدثه

سلام!

از طرف من عیدتون مبارک ... امیدوارمسالتون بوی عشق بده.

اومدم فقط یه چی بگم و برم ... میخواستم بگم دنیا ازت متنفرم .... از همه کس و همه چی ...

 

تو این دنیا آدم نه حق زندگی داره نه مردن.

رو دیوار زندگیت هرچی بکشی یه جوری میکوبنش.

قلب بکشی .... میگن عاشق.

گربه بکشی ... میگن لوس.

سگ بکشی ... میگن وحشی.

گل بکشی ... میگن خیال پرداز.

قشنگ بکشی ... میگن میخوای چی رو ثابت کنی.

زشت بکشی ... میگن شبیه خودته.

ینی ژکوندم بکشی میگین گهه...

 

از همه ی ادمای توی دنیا بدم.

بهتون نمیگم الان که دارم اینا رو مینویسم دارم گریه میکنم.

و همینطور نمیگم که یه نفرم نیست که بیاد و اشکامو پاک کنه.

 

پ.ن: از همه تون متنفرم ...



نظرات شما عزیزان:

alex
ساعت0:37---6 فروردين 1392
I like your character پاسخ:you are right ...you are always right... thank you that you handle me ...

مریم.
ساعت21:22---5 فروردين 1392
اره منم همینطورم محدثه و فاطمه جان حرف دل من رو میزنن.

منم از همه متنفرم.

از دنی متنفرم.از خودم هم متنفرم.
پاسخ:_ _____ _ ______ _ _____ _ ______ _ ______ _ _____ اوهوم عزیزم ممنون که به وبلاگمون سرزدی و باهامون هم دردی میکنی.


Jupe
ساعت20:51---5 فروردين 1392
می دونی، اینا الان درد خیلیاست! مخصوصا ماها! اما ببین اگه الان اینارو فقط ببینیم( مث خودم!) آخرش به جای خیلی خوبی نمی رسیم! اما خوب تو این نوجوونی باید دردامونو بریزیم بیرون!

+این 2 تا پست عالی بودن! درد منن! ابنکه از همه چی متنفرم! مرسی پاسخ: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ آره نورا جان....درد خیلی هاست!...چون همه ی دوستا بی معرفت شدن... مرسی مه اومدی عزیزم. :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • در بی نهایت
  • پیج رنک